Det er ikke kun redaktionelt stof, der pryder og præger siderne i MCTC-magasinet – annoncer har også altid været en fast bestanddel af indholdet. Nedenfor finder du den nyeste medieplan for magasinet samt kontaktoplysninger til FrontMedia, der varetager MCTC's annoncesalg.

Husk at du også har mulighed for at annoncere via MCTC's digitale platforme som mctc.dk og nyhedsbrev – læs mere under "annoncering".


MCTC-magasinet medieplan 2026

 

UDGAVE | UDGIVELSE | MATERIALEDEADLINE
#1 2026 | Uge 6 | 19. december 2025
#2 2026 | Uge 13 | 20. februar 2026
#3 2026 | Uge 19 | 3. april 2026
#4 2026 | Uge 25 | 15. maj 2026
#5 2026 | Uge 30 | 19. juni 2026
#6 2026 | Uge 38 | 14. august 2026
#7 2026 | Uge 44 | 25. september 2026
#8 2026 | Uge 50 | 6. november 2026
MCTC-guide 2026 | Uge 13 | 6. februar 2026

Annoncesalg

MCTC's annoncesalg varetages af:

FrontMedia
v. Jan Byskou
jan@frontmedia.dk
+45 22767081
www.frontmedia.dk

FrontMedia