Stort galleri: Ny Speed Twin

  • 2019_SPEED_TWIN_Static_1.jpg
  • 2019_SPEED_TWIN_Static_3.jpg
  • 2019_SPEED_TWIN_Riding_1.jpg
  • 2019_SPEED_TWIN_Static_2.jpg
  • 2019_SPEED_TWIN_Static_4.jpg
  • 2019_Speed_Twin_SEAT.jpg
  • 2019_Speed_Twin_TANK.jpg
  • 2019_Speed_Twin_EXHAUST.jpg
  • 2019_Speed_Twin_SUSPENSION.jpg
  • 2019_Speed_Twin_SIDE_PANEL.jpg
  • 2019_Speed_Twin_MONZA_FUEL_CAP.jpg
  • 2019_Speed_Twin_THREE_RIDING_MODES.jpg
  • 2019_Speed_Twin_ALUMINIUM_MUDGUARDS.jpg
  • 2019_Speed_Twin_BREMBO_BRAKES.jpg
  • 2019_Speed_Twin_BAR_END_MIRRORS.jpg
  • 2019_Speed_Twin_FRONT_HEADLIGHT.jpg
  • 2019_SPEED_TWIN_Riding_2.jpg
  • 2019_SPEED_TWIN_Riding_4.jpg
  • 2019_SPEED_TWIN_Riding_3.jpg
  • 2019_SPEED_TWIN_Riding_5.jpg
  • 2019_Speed_Twin_SIDE.jpg
  • 2019_Speed_Twin_REAR_WHEEL.jpg
  • 2019_Speed_Twin_FRONT_WHEEL.jpg
  • 2019_Speed_Twin_ENGINE_HERO.jpg
  • 2019_Speed_Twin_ENGINE_(RHS).jpg
  • 2019_Speed_Twin_CLOCKS_INSTRUMENTS.jpg
  • 2019_Speed_Twin_LED_LIGHTING_REAR.jpg
  • 2019_Speed_Twin_SIDE_PANEL_FINISHES.jpg
  • 2019_Speed_Twin_SWITCHCUBE.jpg
  • Speed_Twin_Front_3-4-Silver_Ice.jpg
  • Speed_Twin_Front_3-4-Jet_Black.jpg
  • Speed_Twin_Front_3-4-Korosi_Red.jpg
  • Speed_Twin_RHS-Korosi_Red.jpg
  • Speed_Twin_Rear_3-4_Korosi_Red.jpg
  • Speed_Twin_LHS-Korosi_Red.jpg
  • Speed_Twin_Top-Korosi_Red.jpg

Triumph genopliver Speed Twin-navnet med en helt ny model i 1200 cmBonneville-familien.

For et par uger siden kunne vi bringe de første billeder af den nye Triumph Speed Twin, da en overivrig ansat fik delt billeder af den endnu-ikke præsenterede model. Men nu er nyheden officiel, og Speed Twin bliver som ventet en tilføjelse til den store Bonneville-familie.

Speed Twin kan ses som en mellemting mellem den klassiske Bonneville T120 og caféraceren Thruxton R, for selvom rammen er en videreudvikling af Thruxtons, og den 1.200 kubiks-paralleltwin ligeledes har samme 97 hestes konfiguration, er kørestillingen mere oprejst og styret bredt.

Speed Twin lover dermed en moderne køreoplevelse takket være en 10 kg lavere egenvægt end Thruxton, støbte aluminiumsfælge, 4-stemplede Brembocalipre på dobbelt bremseskiver fortil, og Triumphs palet af traction-control og køreprogrammer. Altså på papiret en motorcykel med dynamiske tendenser uden at være decideret sportslig, der er pakket ind i det nyfortolkede, klassiske design, som briterne er blevet kendt for de senere år.